Svårt!

Jag har hunnit med en del idag ja..

Klippt mig. Mycket nöjd, inte så jättestor skillnad kanske men bort med de slitna o klippt ur det en del så nu är det lite normaltjockt igen. Sen gick jag runt lite på stan, letade efter en vit skjorta. Det är ganska svårt kan jag säga, jag kan ju inte knäppa dem över tuttarna ju! Får fortsätta min jakt på lördag tror jag... Då ska jag träffa min mamma, jag saknar min mamma!

Sedan åkte jag ut till Tornby en snabbis, skulle kolla om jag gillade bootsen lika mycket i verkligheten som jag gjorde när jag såg dem på nätet, det gjorde jag. Så nu är jag ett par boots rikare o lite pengar fattigare:)

Nu ska jag var lite duktig o plocka o framförallt diska! Sen ska jag ner o träffa Anne, köpa hårfärg... Sen är de dags o slinga lite! Ikväll blir det Åhlenskväll som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback