Stolt!

Ojojoj, förstår ni hur stolt jag är över mig själv just nu? Nåt enormt!
Gick upp skapligt i morse och cyklade iväg till mamma för att skriva klart det sista. Ska iväg på föreläsning vid kl 13 så jag tänkte att jag skulle utnyttja timmarna även innan den. När jag väl satte mig o skrev så var jag klar på ungefär en timme, jag hade iaf räknat med att jag skulle sitta 3 timmar. Oj o jag är hyffsad nöjd över de jag skrivit också. Uppgifterna var lite kluriga, men jag tror iaf jag skrivit om rätt saker :)
Detta leder ju till att de timmarna mellan föreläsningen och jag ska hem till Anne o vakta Smilla blev helt fria helt plötsligt. Synd bara att jag är totalt pank för annars had ejag unnat mig nåt roligt på stan, nu får jag väl nöja mig med att hämta min datorsladd. Iofs ganska kul nöje det med...

Jag säger då det, måste vara Il Divo som gör att pluggandet hos mamma går så mycket snabbare än vad man tänkt!

Hm jag är hungrig.. men mammas kyl är väldigt tom :( Kanske ska försöka få tag på nåt att äta innan föreläsningen..

Visst ja, gårdagens film. Hemsk! Jag tror att jag kan ta den ganska bra eftersom det som kom fram i filmen inte är något nytt och jag vet saker runt omkring som gör att vissa saker kanske inte är så hemskt som det på filmen kan verka, eller tvärtom om jag vet att vissa fakta är så hemska.. Håller med Hanna, kan bli svårt att visa denna film för ungdomar och inte få dem att få en pessimistisk syn på hur en våldtäktsrättegång kan gå till. Usch säger jag för vissa fenom som finns i detta samhälle vi lever i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback