Spagettiarmar, Elins fel ;)

Fredag... Veckan, eller iaf vardagarna, börjar lida mot sitt slut denna vecka. Helg!
Sitter hemma hos mamsen o är lite död i armarna, Elin helt klart ditt fel :D Den busungen lura iväg mig på Powerbox i eftermiddags. Hihi vi är ganska roliga, ingen utav oss vågar säga att vi inte orkar gå, om nån utav oss verkligen inte kan vill säga. Utan både tänker "ne nu får jag rycka upp mig hon vill ju!". Haha iofs ganska bra för då kommer vi iväg bägge två :P Men jag kan inte bara klaga, utan det var faktiskt jätteskoj. Kommer jag nog på betydligt fler ggr kan jag säga... Fastän armarna kändes som spagetti där ett tag så var de bar o kämpa på, man är väl ingen mes! Kommer nog sova gott ikväll :)

Imorrn ska jag ha en mammadag, först ska vi gå på stan lite sen på kvällen ska vi på Ladies Night på Cloetta, kan bli skoj. Mamma fick biljetterna av mig i födelsedagspresent...

Ah, BTW nu fungerar mig hemma telefon igen. Var nog bara nåt litet glapp i handenheten tror jag, för jag banka lite o hade mig o så fungera den igen. Så nu är det bara datorn som är död hemma hos mig.. Ne ska nog börja dra mig hemåt snart, lägga mig i soffan. Hm kanske ska köpa mig lite godis på vägen hem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback