Sååå fint!

Nej idag insåg jag på riktigt att jag inte gillar 8-10 föreläsningar/seminarium. Sömnigt värre att stiga upp då ju... O helst eftersom jag haft ett odjur till katt som inte alls ville sova inatt utan istället försöka få upp mig, gaaaah! Men efter en uppfriskade cykeltur, i min nya fina kofta, så var semiariet igång. Lagom skoj men tiden gick. Blev kvar på LiU för et långhäng idag, en del plugg och massa sudoku (stavning?). Lunch med Fredrik o en pucko på de, kan de bli bättre? :)

Jobbet nästa! Ganska kul faktiskt... Fick ju se en del intressanta människor i kameran ;) Puss på dig!

Fått en del uträttat idag o än var det inte slut. Möblerade om min stora lägenhet, men blev verkligen supernöjd! Min sovalkov blev jättemysig, känns som ett eget litet rum. Till o med Eddie har blivit lite ommöblerad, undrar vad han tycker om de... HIttills verkar han tycka de va helt okej, fönstret blir ju verkligen hans nu! Krävs en omflyttning till, men då behöver jag en hjälpande hand. Nån som är villig? :)

Nej ni, frågan är fotboll eller politik... Blev politiken, får vi se hur statsministerkanditaterna (?) klarar sig... Jobben, vården o skola... nån som är förvånad över ämnena?

Imorn ska de fixas en del, plugga, tvätta, städa o så då en härlig middag med the girls på kvällen o fondue. Aldrig ätit tror jag, men de verkar väldigt gott!

Nej nej, tvn nästa...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va kul det ska bli att se den nya möbleringen. Jag kanske kommer gå vilse:)

2006-09-06 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback