Om 15 år...

Mina vänner jag vet att jag är saknat i det så kallade cyberspace... Min sladd ligger fortfarande inne på lagning o min terapi mot en datorfri sfär hemma hos mig verkar bara gå längre o längre. Nej då! Än har jag inte insett att datorn är djävulens verktyg eller nåt sånt, annars skulle jag väl inte begett mig till min kära mor för att ockupera hennes medan hon är på arbetet? Iofs så är det inte enbart för att nöjessurfa, tyvärr kanske man ska tillägga, utan skolan kräver en del av mig även denna vecka. O denna vecka gäller det att ha tillgång till en dator som har ordbehandlare, för två olika uppgifter ska in senare i veckan. På fredag ska då denna första fem poängs kurs vara slut. Dumt bara att vi inte fått något schema inför nästa, så jag har alltså inte en susning om hur min skolvecka (eller skoltermin) ser ut i fortsättning...

Kommer från ett pilatespass med Elin, ganska skoj.. känns som jag gjort alla andetag som behövs för att klara dagen dock. Men nån vis snubbe sa att man måste andas för att överleva, så jag får väl tro på honom o fortsätta andas resten av dagen också. Funderar lite på att hänga hos mamma tills Body Combaten ikväll, då är det ännu en gång jag o Mia som ska lära oss alla regler i att slåss o sparkas igen... SKOJ! ! ! (jag vet Hanna att du tycker jag är galen som ska träna två ggr under en o samma dag hehe)

Jaha vad har annars hänt i mitt liv? Hade en mamma dag i lördags då, vi var på stan lite o mammas fundering var om vi såg ut som moderater eftersom vi inte fick någon ros från sossarna haha.. Sen var vi då på Ladie's night på Cloetta Center på kvällen. Hm ne inte min grej riktigt, min kommentar efteråt löd: "Antingen kommer dessa kvinnor här inne ikväll ut alldeles för sällan eller så är jag alldeles för nykter!" Slutstats: Om sisodär 15 år när jag sitter där hemma med man o barn o är trött på skiten så kommer jag ta med mig tjejerna till en sådan show, jag kommer hälla i mig en flaska vin.. O sen kommer även jag att stå där o dansa på stolarna o jubla så fort jag ser lite manshud på scenen!

Ja sen har det då varit val, nej jag är inte nöjd.. Simple as that. Men jag är inte den som är den så jag ger dem en chans to prove me wrong.. Men glömmer ni bor era medmänniskor ( i vilket läge de än ligger i ) då blir jag sur!

Ne kanske ska ta tag i lite pluggeri, men först ska jag nog kolla in mammas kyl o kanske kolla på ett avsnitt av Rome :)

So long my friends, gillar er skarpt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback