Nån förvånad?

Hahaha ingen i min närhet blir egnetligen förvånad när tekniska prylar lägger av hemma hos mig...
Jaha vad är det som inte funkar hemma hos mig då? Ja datorn då.. O nu har även hemtelefonen lagt av! Tror det är handeneheten som är lite trasig, får skaffa en ny. Just nu är det ju så att jag hör att det ringer, men jag kan inte svara... Hihi så nej mina vänner jag är inte otrevlig bara för att jag inte svarar :)

Blev ju då lite problematiskt eftersom jag gett mitt hemnummer till databutiken... O de skulle ringa när sladden var fixat. Men jag var inne o ändra på det så nu ska de väl kunna nå mig.

Idag har varit en trevlig dag. Lunch med Hanna, häng med Karl o så mat hos Anne o en löpande Smilla... Naaaajs! Nej, nu ska jag vara social med Anne o lite japansk snacksmix :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback