Måste ut med lite ilska!

Just nu är jag skitsur!

Förstår inte vad jag gör för fel, jag skulle vara lite snäll o fixa en skiva att ta med till ikväll. Men såklart så är hela min fucking dator helt dum i huvet o bara trilskas med mig. Jag tycker helt ärligt att den kan bajsa på sig!!!

Mitt andra utbrott idag får bli på personalen på Twilfit. Ja jag ville ha hjälp, men jag ville inte ha miljoner BHar att prova o inte såna som kostar 500-1000 kr, va tror dom jag e gjord av? O helst när min egentliga fråga var om min favvoBH fanns i andra färger än svart, tex vit eftersom det var de jag sökte efter. Efter att fått en stor bunt att prova så går jag själv o kollar upp om den finns i vitt, o klart gjorde den de. Varför kunde hon inte bara givit mig den o skitet i resten som jag ändå inte var intresserad av. Sen går de ju så jädra snabbt, helt plötsligt står man där med en hög innan man hunnit blinka... Aja jag valde själv vilken jag köpte så de så!

Ne nu ska jag skita i datorn, den e bara dum i huvet iaf. För att inte tala om min hemtelefon, varför funkar den inte???? Ni tekniska prylar, ni kan bajsa på er!

Nu ska jag duscha, om nu inte vattnet har bestämt sig för att spela mig ett spratt också.. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback