Kanske lite för tidigt :)

Idag tog jag helg alldeles för tidigt! Eftersom jag igår satte upp lite grejer på min TO DO-lista, saker jag skulle göra sen var de helg, så nr den var avklarad så var de liksom helg. Gjorde ju allt igår då förutom plugga klart, men det fixade jag i morse o när klockan var 11 så var det ju då helg. Men nej, hade ju en föreläsning kvar. Äh den klarar jag o cykla glatt iväg.. haha satt är o anteckna så fint, men var i en annan värld. Var i helgens värld. Så det var tur att jag inte fick några frågor för med den nivån jag hade hade jag nog knappt kunnat svara på vad jag hette :)

Men nu, nu är de heeeelg! O snart kommer det folk hit. Så jag ska väl ta o fixa mig iordning lite tror jag o börja med maten. Anne skulle komma o käka lite, trevligt! Sen kommer lite mer folk.. o så kvällens huvudgäst, Sanna! Vad skoj det ska bli att träffa henne, känns verkligen som evigheter sen!! Har saknat henne jättemycket!

Sen har jag en önskan, att min katt ska bli mer morgonseg. Har ju lyckats få honom att sova om nätterna o så, men han tycker att klockan 6 är en bra tid att vakna på. Tycker INTE jag!

Nej nej, duschen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback