Jag åt en!

Jag åt min dammsugare idag... Jaa alltså den var väl okel, men jag föredrar fortfarande delicatobollar :P Men tvingar nån i mig en nån gång i framtiden så blir jag väl inte jätteledsen...

Nu sitter jag här i väntar på att min dator ska lägga av, råka nämnligen dra av batterisladden nyss.Hm hur lagar man såna. Karl yra nåt om att man kunde byta översta delen, den jag haft sönder, får ta o slå en pling till honom imorn tror jag:)

Kommer från jobbet, e kinkig. Skulle ju träna Pilates med Elin imorn. Men kom ju på att jag har seminarium vid 1 o måste läsa en massa innan dess... Gah skulle inte jobbat ikväll, då had ejag ju haft tid o plugga under kvällen ju! Aja får träna det med henne nån annan vecka, hoppas hon kan nästa! :)

Ne, nu vill Eddie mysa o jag vill sova :D

Puss o gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback