Intensiv vecka börjar lida mot sitt slut...

Well well, back in business.. Nu har jag min sladd o kan därför öka på mitt datorbehov varje dag igen. Fast jag tror inte rikitgt att det kommer blir så hemskt, för ja har liksom fått lite distans till den. Men känns skönt att kunna läsa nyheterna o kolla tv-program o sånt igen. (Nej jag gillar inte text-tv!) Nu kan jag även kolla på de avsnitten av Robins som jag missat. Fast det får bli en annan dag för min kalender är fullare en fullast just nu känns det som.

Idag var det sista seminariet på den första fempoängs kursen, skönt säger jag bara! Detta har ju inneburit att jag denna vecka suttit med ganska mycket plugg, två examinations uppgifter skulle då in. Härligt att vara klar! Både Hanna o jag kände att en lunch på stan med efterrätt var helt befogat en dag som denna, men ojsan vad mätt jag blev. Håller med Hanna, känns jobbigt nr jag får höra om allt mums som ska tas med till vinkvällen ikväll. Japp, dags för månadens vinkväll, jag är värdinna men måste säga att det inte känns så betungande :)

Dammsög lite nyss o ska strax ta på mig träningskläderna. Mia, Elin o Naman ska få sig en omgång på Boxpasset. Hehe eller så blir det som jag själv skulle gissa på, jag som får en omgång... Ska bli gott med lite vin ikväll iaf!

Mm ska iaf bli skönt med lite helg, dumt bara att jag ska jobba långpass både lördag o söndag...

Visst ja, såg en lapp om att det varit inbrott i källarna i huset, ska väl gå ner o kolla om jag e drabbad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback