IKEA skärp er!


Okej dagen blev, som vanligt, inte riktigt som jag tänkt.. Hängde ju då hos mamma ett tag, plugga faktiskt en del o Rome blev kollad... Men så ringde Karl o ville åka till IKEA, klart man följer med. Me ♥ IKEA!!!

Vi gick omkring där o hade väldigt trevligt i största allmänhet, kivades om hur bred persienn jag behövde, snurra i stolar o kollade i lådor.. Sen kom vi mot utgångarna o vad ser jag? Fick en chock! De har börjat plocka fram julsakerna, gaaaaah. Min första tanke var att de inte hunnit ta bort allt från förra julen, men sen insåg jag att det faktiskt tom en sommar sen det var jul senast... Gah gah gah man ska inte ens tänka på julen nu. Sommaren har  ju precis tagit slut! Skärpning! Som ni vet, jag bojkottar jultomtar mm tills december är här!

Ne nu har jag hängt alldeles för länge hos mamma, ska väl ta o bege mig hem till min murvel snart.. O byta gardiner :P


eddie32


Kommentarer
Postat av: Sara

Hhmm, julpynt säger du, på IKEA? Inte här i Småland inte. Jag var där igår men inga blinkande spelande lampor eller tomtar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback