I just remeber the risgrynsgröt!

Vilken trevlig kväll!

Först var de lite kalas hemma hos mig, en del dricka blev de ju... Kvällens sämsta drinkblandare måste jag nog utnämna Anne till. Mixa ALDRIG saft o mjölk, iaf inte om du inte har en mjölkskummare hemma ;)

Efter alkoholintaget så bar de av till Platens, kan det bli annat än lyckat än när man kommer ner o den första låten man hör är en Ebba Grön låt? Naaaaaj! En skojig kväll som faktiskt avslutades med fyllemat. Jag har inte fyllekäkat på hur länge som helst känns det som, iaf inte på kebab. Iofs så kommer jag inte ihåg att det smaka kebab, kommer bara ihåg att de smaka risgrynsgröt, gaaah jag saknar pommes!

Vaknade förvånadsvärt tidigt igår med tanke på att jag kom i säng vid 3 inatt, men känner mig utvilad. Ett glas mjölk gör mycket :P Och sen när man får två avsnitt med simpsons på tv så kan de inte blir hemskt! :)
Idag blir nog en softdag helt igenom.. En bakisSanna är på väg hit, o jag tvivlar på att jag får med henne på styltvandring, studsmattehoppning eller hockeyträning. Vilken tur att jag inte är så inne på de heller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback