I did it all... nästan iaf :)

Dagens restaurantips: SMAK!

Anne, Hanna o jag var ju där o åt lite fondue idag. Så gott det var då, o jag gillar de där att sitta o pyssla med maten gör att man sitter längre. Sen kan man inte proppa i sig en massa mat på en gång för att sen bli mätt utan man kan sitta en stund. Vi kom fram till att det var en ba restaurang för lite "första dejten", för då behöver de inte blir så mkt pinsamma tystnader. Eftersom man gör grejer hela tiden, slabbar inte en massa o kan diskutera de olika såserna :) Men som sagt, rekommenderar!

Annars har jag faktiskt varit ganska duktig idag, städat, diskat o tvättat! Gjort allt förutom pluggat klart då. Men börjar inte förrän sent imorn så jag kan skriva ihop den 3/4 långa uppgiften på morgonen tänkte jag. Sen kommer Sanna nån gång, hoppas hon får tag i nån biljett nu bara. Blir lite kalas där på kvällen o Sanna har önskat ett Platensbesök så det kanske det blir...

Ne man kanske skulle dra sig snart. Längtar ju så till att vakna av Jag känner en bot som heter Anna... NOT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback