Hanna jag tror jag vann!

Okej Hanna ska vi slå vad om vem som har shoppat mest denna vecka? Jag tror på mig själv o det med hästlängder!!

Idag började dagen bra med att jag åkte o träna lite Pump med Mia. Dock ganska jobbigt då armarna mer hade spagettifeeling än stora o starka, men jag dog inte så jag ska väl inte klaga. Sen drog jag hem till mamsen för en dusch o dagens matintag bestämdes. Var ju sista dagen på häftet o den ska ju utnyttjas till max :D Sen bar det av för lite shopping. Kan ju avslöja att jag efter dagens slut gick omkring med två bauta kassar o ett antal små. Vad blev det för skoj då? Höstjacka, ny bh, skärp, vinterskor... Då kan ju tilläggas att jag redan shoppat en del denna vecka hihi. Iofs så var inget av de inhandlade speciellt spontant utan planerat. Nu ska jag klara mig igenom denna höst o vinter är de tänkt :)

Namans present blev också inhandlad. Hehe ganska jobbigt att när jag ska köpa den o precis ställt mig i kön tittar upp o vem står i kassan, jo Naman själv i egen hög person. Bara att springa o gömma sig bakom en stolpe o hoppas han inte såg en....

Ikväll är de fest! Jippi, så trevligt det ska bli!!!!! Får hoppas min nya outfit ska bli bra också. Får se om jag lyckas fixa till lite rolig partymusik a la Linda. Just nu ser de lite dåligt ut på den fronten då jag fattar nada av vad jag ska göra :) Hjäääääääälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback