Gör ont!

Maj fiiit höörts!

Men jag är väl inte så förvånad, efter att jobbat 8-9 timmar per dag nu lördag o söndag... Man står ju upp en del då :P Idag gick allt så bra, lugnaste söndagen på länge. Men igår var det värre, iaf de sista timmarna. Hanna vilket team vi är, fast vi var underbemannade så krossa vi alla motstånd :D

Fredagskvällen var hur trevlig som helst. Mumsig mat o snacks plus intressanta konversationer, kan det bli bättre? Vinkvällar är en gym tradition! Sen att konversationsämnena varierade kanske bara gjorde kvällen mer intressant, allt från att bli vuxen, jobb o skola till djur o flytande hm föremål :)

Lördagskvällen, ja den var underbar! Puss på dig ;)

Söndagskvällen, ja det är nu de.. Nu ska jag lägga mig ner i soffan o intre röra en lilltå! Jobbigaste jag ska göra är nog att trycka på fjärrkontrollen o ev gå o hämta mig ett glas oboy! That's my evening, take it o leave it :P

Jaa för man måste ju vila upp sig, för imorn börjar nya kursen. Får se vad man säger om den då efter morgondagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback