Glans my hero!

Hahaha jag älskar Johan Glans! Kvarteret Skatan... o just nu Veckans nyheter *fniss* *fniss* *fniss*

Igår hänge jag med Sanna o Alexandra, najs gamla tider :) Innan Alex kom till stan skulle jag o Sanna äta lite, blev McDo. Vi tyckte vädret var så härligt att vi bestämde oss för att ta med maten o sen äta utomhus.. Hm skulle vi kanske inte gjort :) När vi köpt maten kom vi på att systemet stängde 2 så vi var tvungen att springa in där, Sanna handla o jag satt med våra påsar o filosoferade. Riktigt skoj att iaktta alla männsikor som köper väääldigt mycket alkohol. När inköpen var klara gick vi vidare, en bänk.. Blev järnvägsparken, usch vad äckliga bänkarna var! Men vi la ut servetter över hela så de fixa sig. Sen var jag lite kinkig att jag inte fått nåt sugrör. Men men fick ta bort locket helt enkelt... Då kom dom! Getingarna, gaaah va de är hemska. O de kom massor.. Sluta med att vi båda sprang runt i parken samtidigt som vi åt haha måste sett ganska skoj ut!

Sen mötte vi då Alex, strosa lite på stan.. Satte oss på en bänk o fick kd efter oss haha.. Efter en fika gick vi hem till mig för lite softish. De skulle ut, så ett långdraget pyssel ägnade de sig åt. Jag skulle ha soft filmkväll så för mig gick de snabbare :)

Idag har de jobbats, mycket folk som vanlig nuförtiden på söndagar. Sen drog jag hem till mamma för lite te o mackor. Satt o snacka lite f1, vad tycker vi egentligen om det att Räikkönen ska byta stall... till Ferrari... gah har ju så svårt för dessa röda bilar! Sen drog jag hem för att kolla på Duellen, den var rolig! Men så mycket svar fick man väl inte, men det var väl inte väntat hehe...

Nu är frågan.. ligga kvar i soffan o slötitta på tv, eller lägga sig i sängen o läsa pluggbok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback