Ganska bra jobbat måste jag säga :)

Ojoj nu är mitt huvud som en kastrull potatismos! Har hunnit med de mesta idag känns det som o varit på språng i över 12 timmar. Eller hunnit med allt kanske är fel, men de tre stora grejerna som tar upp en del tid i mitt liv.. Skola, träning o jobb.. (jaa min nära o kära, ni är den fjärde grejen som tar upp tid! OBS inte nödvändigtvis i den ordningen!)

Var ju ny kurs idag, jag gilla läraren skarpt! Tror verkligen att denna kurs kommer vara givande trots ganska glest mellan förläsningar o seminarium. Sen kan jag inte påstå att arbetsbördan på denna kurs var speciellt jobbig :P Men det är bra, kan man sätta igång med uppsatsen ganska snart kanske.

Sen var det träning då. Elin o jag skulle låta våra bukmuskler träna lite. Var evigheter sen jag körde Core o de kände magen, ojoj vad jobbigt det var! Kommer nog ha träningsvärk imorn :)

Sista grejen som hans med var lite jobb, eller lite sex timmar typ...

Så vad säger ni, inte så illa pinkat va?

Nej, vad säger ni igen.. sängen kanske:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback