Gah gah gah

Dagen med en massa måsten först då..

Blev lite glad när jag läste Hannas blogg, jag är inte den enda som har problem med att sätta igång! Håller verkligen med henne om att när man vl sätter igång så är de inte så jobbigt, men just de där att börja gah gah gah...

Sen är jag hungrig! Har en trevlig lunchlåda men jag kan ju inte äta ännu, då kommer jag vara vrålhungrig ikväll när vi ska äta... iofs är de bra att jag är hungrig då, men jag vill ju hinna njuta av maten o inte bara slänga den i mig... Ser verkligen fram emot ikväll!

Men tillbaka till dagens göromål. Tvättstugan började precis nu, egentligen inte så jobbigt men man blir lite trött på det eviga rännadet upp o ner. Sen måste jag damma klart lite, kom iofs mkt längre igår än vad jag tänkt (tack tvn för att du inte visar nåt skoj! ;D), sen de jag våndas mest över att börja med.. PLUGGANDET! Iofs så de som ska srkivas tar inte lång stund, men måste se till o läsa igenom ett antal sidor först.. Jag vet jag vet, det tar inte så lång tid när man väl börjar.. men.. *suck*

Nej skärpning Linda, sluta klaga.. just do it!

Okej ner i tvättis, hm sen ska jag kanske ringa Hanna eller ska jag plugga? :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag svarar inte i telefonen förns du är färdigpluggad:)

2006-09-07 @ 14:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback