Fattar ni?

Mitt huvud gör ont! Och min hemtelefon fungerar inte igen... Bläääää!

Men annars är de mesta bra :)

Var o boxades med Mia idag, gaaah tjejen vi var vilda! Så skoj o få slå o sparkas lite, efter ett sånt pass så var min cola mkt välförtjänt tycker jag.

Annars, jobbade lite idag. Lärde Daniel vad som gäller när man gör en Whopper Peppar, fast han lät mer som en häst än en gnisslande dörr haha. Fast roligt det hade vi! Flöt på rikigt bra, så tiden gick fort o en del skratt blev de.

Ah nästa helg ska jag åka till Stockholm, såååå skoj det ska bli! Hihi o min syrra är inte farlig, jag loooooovar! :)

Ja nu är min mamma hemma igen, ska på stan med henne imorn jippi. Fast jag håller med Hanna, gah vad jag shoppar ibland. Fast jag är en sån som shoppar i perioder, sen går de långa perioder då jag inte köper nåt alls. O imorn är de fest :P Med smörgåstårta, inte så dumt!!!

Nej kanske dags för en IBU METIN, fattar ni? IBU METIN... ibumetin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback