Duktig med Il Divo

Jahapps nu sitter jag då här hemma hos mamma igen.. Är faktiskt ganska skönt att komma hit o plugga, ingen murvel som stör en. Eller för den delen ingen telefon som ringer. Har varit rikigt duktig idag faktiskt, hann med mycket mer än vad jag trodde. Hade som plan att att skriva klart den uppgiften som ska in imorgon och kanske börja lite smått på den som ska in på fredag. Men det gick av bara farten så jag har typ skrivit klart det som ska in imorgon och har skrivit över hälften av de som ska in på fredag. Härligt:P Vad mycket man kan göra med Il Divo som pluggmusik, kanske ska ha mamma som huvudkvarter när jag ska plugga hehe, har ju inte skivorna själv utan vill jag lyssna på Il Divo så får jag snällt cykla hem till mamma....

Måste erkänna att jag faktiskt börja känna mig lite småstressad med alla uppgifter som ska in nu såhär i slutet av kursen. Eller jag hade planerat in tiden men de skulle gå så i dessa två dagar och även fredagens morgon. Men efter att jag varit så duktig som jag varit idag så komme rjag nog hinna skriva ut grejerna redan imorgon hos mamma o slippa en extra cykeltur på fredagsmorgonen, jippi sova längre:)

Kanske ska skriva lite till när jag ändå sitter kvar här hos mamma. Ska träffa biofolket om en o en halv timme typ och jag e inte sugen på att kolla på tv, Roomservice som är de jag skulle velat se hinner jag ju ändå inte se klart ju :( Vi ska se Säg att du älskar mig ikväll, ska bli intressant. Har velat se den sedan den kom ut! Ska vara ganska hemskt, utan ljusglimtar.. Men jag har ju ljusglimtarna i mitt egna liv så jag få väl tänka på dem istället :)

Imorn har jag skola igen, har inte varit ute på campus på en vecka så de ska bli skoj faktiskt. På kvällen ska vi, Hanna o jag, vara lite Smillavakt. Verkar inte allt för jobbigt om jag ska vara ärlig... Utan bara roligt!

Ni som varit hemma hos mig senaste tiden har nog märkt att jag möblerat om lite o bytt ute lite gardiner mm.. Är inte helt klart, men jag är verkligen supernöjd so far.. Byte gardinerna igår o de blev jättebra. Hade lite problem med att sätta upp persinnen, men efter att monterat ner de gamla gardinbeslagen och satt upp kortare så fick jag äntligen upp åbäcket (ja, jag tappa den på tån en gång.. skratta ni bara.. :b)

Nu har jag äntligen fått mitt schema för nästa kurs, intressant upplägg.. Vi ska bara gå på måndagar några timmar o vissa är inte ens lärarledda utan vi ska diskutera själva o sedan skicka in kommentarer till läraren som sitter i Gbg o GU, där han egentligen undervisar. Dumt bara att man ska ha läst saker till på måndag o jag inte har böckerna, fast det tror jag iofs inte att nån har..

Ne, vad säger ni.. ska kanske fortsätta vara lite duktig igen. Jag tycker om mig själv när jag gör saker som jag inte förväntat mig av mig själv!

PS Tycker att min omgivning verkar så harmonisk, har jag fel?

PS2 Nu har de ringt o min sladd e klar... jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback