Det flyter...

Jag är på sånt bra humör! O känner mig verkligen lycklig...

Saker som jag vill ska flyta på flyter också på, jag har kontrollen. Allt kommer ordna sig :)

All denna posetiva energi gör också att jag tar tag i saker, jag orkar bry mig. För ibland orkar jag inte göra de, saker går åt helvete men jag bryr mig nada...

Hade en trevlig dag på stan med Jimmy idag. Blev väldigt god lunch på Kikkobar o därefter lite dukshopping o stövelkollning. Japp, Linda ska skaffa stövlar/boots. Ska ut till Tornby imorn o kolla in ett par jag sett på nätet. Sen boka jag klipptid imorn också, plus lite slingning av Moomin. Ja vi får se vad det blir, men det lutar åt kopparblont faktiskt. Måste ju matcha Eddie ju :P

Okej Zlatan har blivit pappa, men varför, kan någon förklara de, varför är de speciellt att han spelade första matchen sedan han blev pappa idag? Sorry men han har väl inte legat på nåt förlossningsbord o klämt ur sig en vattenmelon? Visst e de skoj att Zlatan har blivit pappa, grattis! Men varför sånt ståhej?

Nej, Eddie är på ställen han inte får vara.. dags o jaga honom lite. Sen blir det lite CSI innan sängdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback