Vill vara hos Hanna!

Söndag kväll... Hade en diskussion idag om söndagsångest, en ångest som jag tror jag inte drabbats av så mycket. Främst kanske för att jag har ett jobb som jag har. Att jobba på helgen är inget ovanligt o att vara helledig en tisdag, inte så konstigt. Så ne, inte söndagsångest här inte. Bara ångest inför att det är skola imorn o jag inte skrivit klart de jag ska. Ska iofs inte vara klart förrän på tisdag o vi har seminariet innan som ska skrivas om så...

Händer en del i veckan. Skola imorn då, en del jobb, mkt träning o så lite fest på fredag :P Skoj skoj skoj!

Jippi, verkar som Ullared ska fixas. Hanna, Anneo jag, finemang.. ska jag köpa massa tvättmedel haha.

Hungrig, leta mat är de som gäller just nu. Hm hade velat åka till Hanna nu, få lite kakor, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback