Vilken start...

... på livet efter ett par dagars sängliggande.

Skulle ju jobba dagskiftet o de var väl okej. Kändes lite att man inte sprungit maraton de senaste dagarna. Eller så är det precis så man känner sig hehe.

Ne men dagen gick helt okej om den nu skulle slutat vid 17 då jag enligt schema skulle. Visst gjorde jag de, men vid 22 måste jag tillbaka igen :( Pga sjukdom måste jag även köra nattskiftet. Iofs bara 3,5 timme, men just mellan 22 o 01.30 är man inte jättesugen på att jobba. O helst inte eftersom jag även ska jobba dagskiftet imorn, men men finns inte så mkt att göra...

Prata med Hanna förut, vi ska prova squash. Japp Sara du har inspirerat oss :P Får se vad man tycker om de, men skoj att testa iaf.

Idag är de ju kanelbullens dag, men ingen kanelbulle blir det :( Kanske ett smörgåsrån istället ;) Sen är det ju Lost, jippi! Känns som evigheter sen jag såg de, undrar om jag kommer ihåg nåt...

Update on Eddie: Han är kär, i min nya telefonsladd. Han vill leka med den jämt, därför ligger den gömd under en matta. Ser fult ut! Han leker o skojar med den, problemet är att han i leken biter i sladden = inte bra = skaffa ny telefon utan skruvsladd. Sen har han upptäckt en skoj sak man kan göra i min säng. Man kan ju krypa under bäddmadrassen o ligga där, blir ju en lite kul koja. Sen att matte inte gillar de eftersom man drar runt hela sängen är väl en annan sak, Eddie har de mysigt!

Hm måste försöka få tag på Mia, undrar om vi ska träna imorn? Är de bra o börja träningen efter lite sjukdom med 75 min box? :P Hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback