Vilken söt gubbe!

Helgen tog ut sin rätt, igår somnade jag i soffan vid kl 23. Vaknade verkligen yrvaken vid halv fem, fortfarande liggandes i min soffa.. Släpade mig till sängen o somna på sekunden. Vaknade kl 11. Inte lika trött. De dumma med detta var ju att jag missade att boka in combaten, dumt dumt =jättedumt! Nu får vi verkligen hoppas att 3 personer till avbokar sig för då är vi med :)

Fortfarande väldigt förvirrad cyklade jag iväg till Uni, hade lång föreläsning idag då jag tyvärr inte fattade hälften. Inte för att de var svårt att förstå eller nåt, utan helt enkelt för att min hjärna inte hängde med alls. Men efter några timmar där, dock lite försenat så stressa jag iväg till gymmet där The training-gang väntade, vi myste ihop oss i ett hörn o plågade våra magar en del...

Hände mig en lite kul grej när jag cykla till skolan btw, vid ett övergångsställe med röd ljus stod jag där snällt o vänta, inga bilar syntes till o en liten söt gubbe i basker går mot rött. Han tycker jag ska göra samma sak, finns ju inga poliser i närheten ju.. Hihi jag std där o knde mig jätte olaglig :)

Nej ni, nu ska jag kolla på flygplanskrascher på fyran. Rooooligt!

Ah visst ja, visste inte att jag var så försvunnen Hanna. Men roligt o känna sig lite saknad att skallgångsringning efter mig börjar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback