Varför Jimmy varför?

Inatt drömde jag om min blogg, allt vad jag skulle skriva. I min dröm så var de så intressant o fascinerande, men eftersom jag glömt vad det var så får ni hålla till godo med detta.

När jag vakna idag var de verkligen grått ute o regnet blötte ner hela världen kändes de som. Har inga problem med regn o grått väder, mer att jag mer blir sugen på att sitta o dricka de o kolla på film. INTE plugga! Så de har inte blivit mycket plugg gjort alls, inte bra. Helst inte eftersom när jag är klart med denna uppgift så har jag faktiskt bara uppsatsen kvar denna termin. Ganska skönt faktiskt:)

Jaha då var de en ny skräckfilmskväll på G. Otroligt roligt, men jag får redan ångest. Men Jimmy har lovat att jag inte ska bli själv så då får jag väl fixa de. Men han har ju hittar nya motorsågsfilmer.. GAAAAAAAAAAAAH!!! Förstår inte min sjuka fobi för motorsågar, men den finns allt där.

Undrar om Murvel kommer vara vaken halva natten, han har sovit hela kvällen. O då menar jag verkligen hela kvällen. Han somna väl till typ när jag kom hem vid 18 o ligger fortfarande o halvsover. Jag har väckt honom om vart annat, men så fort jag låtit han vara har han somnat till... E han också lite höstseg kanske?

Sova kanske man ska göra..

2 månader ojojoj :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback