Var det ljudet?

Ojoj, denna helg är äntligen slut! Faktiskt lite skönt... Okej har haft vissa stunder denna helg som varit väldigt roliga o trevliga, men känns som mycket av orken gick att ta sig igenom dagarna på jobbet. Hade lite halvkasst humör vissa stunder, o då blir jag tyst o vill bli lämnat ifred bara...

Men om vi struntar i jobbiga arbetsstunder o istället funderar över trevliga saker så har de ju hänt en del även där då. I fredags så blev det en riktigt trevlig kväll hemma hos Mia o Fredrik. En del idolsnack där åsikterna blev lite skilda ibland hihi, men inga slagsmål uppstod iaf:) Sen drog hela gänget iväg till Cloetta center för lite medlemsfest, den var väl sådär fick vi väl alla erkänna. Men gott sällskap var de iaf :)

Lördagskvällen blev de restaurang med bara trevliga personer. Maten var verkligen suverän, Kniv å gaffel btw. Rekommenderar. Åt libanesisk couscous, inte som de vanliga små grynen o supergoda! Kan som sagt verkligen rekommenderas!!! Efter en mysigt restaurang besök där jag tror alla var väldigt nöjda gick vi vidare för att ta oss nån öl. Hamna på Mörners, inte så dumt förutom att musiken var väldigt hög. Varför undrar jag? Där sitter man ju vid bord o snackar typ, men det försvinner ju ltie eftersom det e för hög ljud. Men bra ljud måste ändå erkännas, eller bra musik kanske man ska säga :)

Nej, nu måste jag ha lite ME-tid, eller ME o EDDIE-tid kanske man ska säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback