Tjoho!

Nu verkar jag vara riktigt på bättringsvägen. Vaknade o kände på en gång attjag var betydligt piggare. Åt lite frukost, dock utan speciellt mkt fibrer, gosh I miss fibers!

Eftersom jag mådde bättre bestämde jag mig för att det var dags att ta tag i plugget. Den blev ju tyvärr lidande eftersom jag blev sjuk just när jag skulle skriva klart min uppgift om en återuppbyggnad efter ett krig. Visste att jag skulle välja någon av de fd Joguslavien-länderna, men just vilket var inte hundra. Nu är de bestämt. O japp jag har börjat skriva en del, ingen idé att skjuta upp de.

Fick rolig post också. Eller det ena paketet innehöll kursböckerna jag beställt. Iofs bra att de kom, kan jag referera till dem i mitt PM så blir de fixa också. Men de andra paketet var ju betydligt roligare. Min beställningen från CDON. Så nu sitter jag här o funderar på om jag ska plugga vidare lite, eller kanske se några avsnit Simpsons. Fick ju nämnligen hem första säsongen av just dessa gula varelser, så skoj!!!

What to do?!? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback