Nytta med nöje.. eller har jag gjort tvärtom ;)

Nu vill jag ut i stora vida världen igen, är så trött på min lägenhet. Hade väl tänkt gå  ut en promenad idag men två saker stoppade mig, en nyttogrej o en nöjesgrej...

Mitt PM om krig, japp skrev klart de o blev faktiskt skapligt nöjd. Om det nu är de min lärare vill att vi ska skriva om. Lärt mig en del som jag faktiskt inte hade en aning om innan, tror även jag lärde Anne lite grejer hihi.

Det roliga jag gjorde var att kolla en massa Simpsons, har kollat på halva första säsongen o än är ju natten bara ung;) Måste ju passa på lite, ska ju jobba onsdag och torsdag... O på fredag bär det av till Stockholm, tjoooohoooo!!

Sen fick jag reda på en riktigt skojig grej, okej att de ligger ganska långt i framtiden men skoj skoj! I'll be there :P

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad gör du på lördagkväll?
Partysugen?
Det är jag!
Puss

2006-10-03 @ 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback