Mums!

Oj vad mumsig min lunch blev!
Quinoa som blev över från gårdagen, lite mix av olika sallader, ett gäng tomater o så kidneybönor. För att toppa de hela lite balsamvinäger. Väldigt gott o dessutom mättande! Normala människor som då kan äta typ gurka o lök o sånt, kan ju ha lite sånt på.. Skulle jag haft :P

Annars då? Jaa ni, haft inbrott i min källare igen verkar de som. Eller de tar inget utan går bar ain o rotar lite, inser väl att jag inte har nåt av värde där. Vore ju dum om jag hade de eftersom de blir inbrott stup i kvarten! Men nu ska de säkra de lite till, kan ju hoppas att de ska stoppa dem i fortsättningen.

Ikväll är de bowling som gäller, ska bli trevligt, Känns som alla mina vänner ska med. Hm vissta fattas några, men väldigt många ska med, skoj skoj skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback