Läget just nu då

Jahapps är jag bättre? Ne inte direkt...

Lite feber o en kropp som inte är vad den borde vara.

Sen har jag insett vad jag reagerar på väldigt mkt, folk som offrar sig för andra. Satt o kolla på Extreme HomeMakover o tårarna bara rann. Förra ggn jag grät åt ett tv-program var när en hel stad föröskte hjälpa en liten pojke komma upp ur ett djupt hål. Var ett sånt där Rescue 911-program.

Sen gillar jag ju allt som har med flygplanskrascher o göra, o upptäckte att de på måndagar sänder en timmes långt program om just det. Hemskt ju! Inte att de sänder men att de sker, idag var det om den värsta singelolyckan i historian. 520 personer dog. Faktiskt helt i onödan!

Jag är inte trött...

Verkar som jag smittat Karl, sorry...

Ne man kanske skulle dricka lite vatten, alla tjatar ju om de. Iofs det enda jag egentligen får i migutan att må dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback