Kan inte hålla tyst!

Kan inte göra annat än välkomna mitt kära Moomintroll till träsket av bloggskriveri. We are proud of you gumsan!

Dagen gick annars i jobbets tecken. Kryddade det hela lite med att ge min chef en utskällning. När jag tycker att folk gör fel så stuntar jag i vilken rang personen har, jag säger ifrån. Kan inte ha någon respekt för folk när de förväntar sig vissa saker från andra och sedan gör precis hur de vill själv o lämnar andra i skiten. Försväntar sig att vi ska ställa upp o vända ut o in på oss, men själv? Nej nej, "kommer o går när jag vill..."
Men eftersom jag är så extremt kortsint så skiter jag i vilket just nu, vilket kanske är lite dumt då diskussionen egentligen inte är löst...

Lördagkväll.. För några år sedan så var de lika med fest fest, absolut fest. Frågan var inte OM man skulle festa, utan VART. Nu för tiden så kan de bli en fest ibland, lite film ibland, kanske en bio? Eller som ikväll, jag själv i min tv-soffa i myskläder med en godispåse framför mig. Japp japp, tonight is a candynight:P

Nej, ska nog steka pannkakorna till morgondagens lunchlåda. För sen ska jag kolla film :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback