Jippi yay yay!

Nu har uppgiften gått in o min exmaninator tyckte den var bra. Skönt! Nu är de bara uppsats-PM sen e den kursen klar o det är uppsats som gäller för hela slanten.Just nu ser jag fram emot de, är ett spännande ämne o ska bli skoj att få lära sig mera. Men ja Hanna jag vet att jag kommer spy på de om sisodär 3-4 veckor...

Ska väl in i duschen snart o bege mig till mataffären. Ikväll ska de bli fullkornspizza. Mums! Karl säger inga pålägg så då bestämmer jag :P Ägg o ost enda han sagt, finns ägg o ost.. jag bestämmer resten :)

Imorn ska jag ut till campus o sitta o snacka uppsats med Anna. Roligt! Sen ska jag nog träna lite med Naman. Måste säga att idag var han ganska lat hehe ;) o lite kontorsjobb. Kvällen ska jag ägna åt skräpmat hemma hos Hanna. Trevligt värre! Blir ingen box imorn, de är lite trist gillar Milés klass. Men får väl stå ut med Maud på fredag istället.

Jag är sugen på jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback