Jag vill ha frys ju!

Efter mitt vaknade i den så tidiga timmen så gick dagen i ett.. Pluggandet fram till jobbet på kontoret, möte sedan. Därefter träff med Anne för lite skitsnack innan träningen, för o avsluta med lite mys i tv-soffan :P Hehe Hanna du o jag har verkligen olika tv-dagar, onsdagar är min o tisdagar har jag inte mycket o se på. Du är precis tvärtom :)

Visst ja, lite klagan för den eviga byråkratin så då alltid ska sätta käppar i hjulet... Var inne hos min kära hyresvärd idag för att undersöka fallet om att få en frys i min lägenhet. När jag skickat mail om det innan så verkar de som något man ändå skulle kunna lösa. Men icke, i de tillval som finns idag så är de ju bara jättefrysar som finns. Jag vill ju ha en sån där halv med kyl uppepå. Verkar omöjligt. Tycker det är konstigt att man inte kan välja de, varför har de inte såna i sina tillval? Är ju inte så att de bunkrar upp med frysar o kylar OM nån köper nån, utan de köper ju in vartefter de beställs... Aja jag la en stark önskan om ett utökat tillvalssortiment så vi får väl se. Men det verkar dystert :( Som Moomin sa, skumt överhuvudtaget att frys inte är en standard i varje lägenhet!

Nej, min tidiga uppgång leder till en tidig nedgång. Sov gott! Lång dag imorn med, insåg precis att jag inte har nån extra tid förrän på söndag efter 20 typ. Så spontana grejer får ni allt hålla på mina vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback