Jag förtjänade dem!

Eftersom jag tog fel skor i morse, de med hål i. Jag blev jätteblöt om fötterna på vägen till jobbet, på vägen till träningen o på vägen hem. Jag förtjänade faktiskt en lyxmiddag med sushi till kvällsmat. Imorn försvinner min sovmorgon, lovade komma in på jobbet o ha möte o skylta om. Jag förtjänade sushi. Jag vill också åka utomlands på lite semester, som Hanna ska. Jag förtjänade sushi.

Jaha vad ska vi säga. Sushin var verkligen något jag förtjänade :)

Sitter här o är så sjukt trött. Skanog försöka mig på att gå o lägga mig snart. Så kan jag gå upp tidigt. Upptäckt att jag pluggar bäst på morgonen.

Sleep well, imorn ska jag mingla med Börje S the one and only o så ska jag se till att få mig en Singha. Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback