Gäller att balansera det!

Sista oktober... Imorn november. Kylan är här. Snö snart?

Sitter här o ska iväg o jobba om en timme. Utvilad!

Hade ju en lyxkväll igår då jag fick maten lagad o disken efter diskad. Passade det ju utmärkt att somna i soffan sedan till Kill Bill. En bra film, men jag var väldigt sömnig :)

Annars i mitt liv är det mycket uppsats i tankarna. Vi börjar inringa vårt problemområde ganska bra, men känns som man har miljoner tankar o frågan är vad som är genomförbart. Men min uppsatspartner är ambitiös. Kanske en aning mer än vad jag är, men än så länge fungerar de jättebra. Det som är bra är att jag känner pressen o då får ändan ur vagnen...

På tal om ändan ur vagnen, packa träningsväska.. Combat ikväll juuu, yeah! O sen jobba jobba joooobba!

Jag har massa kul o se fram emot. Onsdag. Fredag. Lördag. Söndag. Då är de ju skönt att jag balanserar upp alla dessa roliga kvällar med att jobba på Torsdags kvällen, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback