Förstår inte!!!

Japp japp ganska duktig har jag faktiskt varit idag. Vaknade o gick upp skapligt. Började skriva lite på mitt PM om nåt problem i återuppbyggnaden efter ett krig. Kom iofs inte så långt innan jag åkte o träna lite pilates med Naman. Han såg ganska söt ut där han låg o andades hihi. Efter träningen så bestämde jag mig för att göra en Elin o kolla efter gummistövlar. Hade iofs tagit på mig skorna med hål i, så jag får väl skylla mig själv. Men var ändå jobbigt med min verkligen genomsura strumpa.. eller strumpor är mer korrekt.

Eftermiddagen blev de plugg plugg o så lite plugg. Är så sjukt trött på uppgiften nu så de ska bli så skönt att skicka in den. Har typ en halv sida kvar o skriva o de har jag väldig koll på vad det ska stå, sen är de SEND som gäller. Jippi!!! Resten av veckan ska iofs gå i uppsatstankar, men det känns mer spännande.

Efter en relativ effektiv eftermiddag, så var de dags för combaten. Vädret ute = ösregn!!! Var nära att jag stannade kvar under min varma filt, men nej på med regnjacka o trotsa höstregnet. O glad för de, för de var som vanligt sjukt skoj!!

By the way, har nu då fått mitt efterlängtade brev från kirurgen. Men icke tid för operation, nej nej jag har alltså väntat i över tre månader på en tid för ett besök hos en doktor. Är väl då meningen att han ska ta beslutet om operation är nödvändig eller inte, o blir de operation så dröjer de ungefär sex månader innan jag får tid för den. Min personliga åsikt är ju att dett känns hellöjligt! har ju fått konstaterat för ett antal månader sen vad det är jag lider av, hur ska han kunna konstatera de mera? O vem är han o bestämma om jag ska få leva på min konstiga kostvanor resten av livet? O sen kan jag tycka att om de nu beslutas att operation inte är nödvändig så har ju jag väntat = stått i vårdkö i över tre månader i onödan. Förstår att de är långa om folk står där i onödan...

Jag är sugen på godis!! Men icke, utan ska istället skriva klart lite... så mkt roligare... NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback