Får väl se hur bra detta ska funka nu då...

Jahapps då har man bytt bredband, eller inte nu utan om 3 månader. Får väl se hur bra de bytet går då, med min vanliga (o)tur så kommer jag väl bli av med bredbandet nån vecka eller två hihi. Aja går de som de ska så kommer jag tjäna en del på detta byte.

Sen har Moomin bokat in oss på en bussresa till Ullared, skojigt värre. Diggar mest att de bjuds på hembakat, vadå pensionärsvarning :P

Morgonen har även ägnats åt lite städning, mest plock o disken kvar. Funderar på om Karl får ta disken hihi, ja men nåt straff ska han väl få eftersom han kommr tidigare hem till mig än vad han sagt :P Funderar på o dra igång med hyllflyttningen idag, vill verkligen få det gjort snart!!!

Kanske blir IKEA idag också, ojoj jag vill så mycket!!!

Sen ikväll ska jag slå o sparka lite på Mia, kan de blir roligare?

Ne nu ska jag nog duscha lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback