En onsdag snart?

Kan någon fatta hur sjukt mycket jag vill att de ska bli jul? Jämför man med förra året så är de motsatsen, då hade jag inte ens julstämning den 23e december. Idag bokade vi biljetter till jul, flyg o tåg.. Fasen va dyrt det är! Men de är trevlig o spendera julen i Finland, där är de snö, massor massor massor snö o så är ju mormor o resten av släkten där :)

Hade mamma-dag idag, skoj känns som evigheter sen. Vi var o hämtade ett stort paket åt henne med en badrumsmöbel, stor men inte så tung. Men folk såg ganska imponerade ut när jag lyfte upp den, för den såg tyngre ut än vad den var:P Sen var vi på stan lite, mormor fyller år i nästa vecka så hon skulle hittas present till. Fina örngott blev de, jag vill också ha!!!

Annars blev de inte många inköp, utan vi undvek mera bajset på gatorna än shoppade. Men en god lunch blev de, så nu är man proppmätt! Skönt att kvällsmaten bara ska bestå av nåt lätt. O de dröjer ganska många timmar innan de ska ätas. Hanna ska hinna jobba klart först...

Igår var en väldigt trevlig kväll. Bowling då, ojoj jag börja bra o allt kändes på topp.. O så gick de bara nerför. Gick verkligen inte bra sen, vilken tur att jag inte är en dålig förlorare :) Efter de gick vi till NH, billigt o trevligt. Konstigt att vi inte går dit oftare egentligen. Tycker jag allt vi borde. Onsdagar iaf, eller vad säger ni Fredrik o Hanna? Kanske en liten onsdagsreunion snart med (hm..) intressanta samtalsämnen.

Ne dammsug o moppen nästa! Yeeeeeah

Kommentarer
Postat av: Lina

Onsdag kanske på mitt lov!
Då ska allt roligt i mitt liv hända ;)
Rings snart!
puss/Lina P.

2006-10-22 @ 23:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback