En lördagsgäst på en söndag!

Hade glömt bort hur mycket jag gillade mina o Hannas softkvällar. O våra filmnätter, vi får verkligen ta en snart tycker jag. Ska försöka hålla mig vaken denna gång :)

Söndag o jobb som vanligt! Fick en väldigt märklig gäst idag, var mer en sån gäst som man försväntar sig en lördags natt kl 3 typ. Inte att han har full utan mer hans reaktion. Tyvärr hade de på natten glömt att trycka på en knapp på milkshaken, detta ledde till att milkshakemaskinen var lite seg i morse. Eftersom han var en av de första gästerna så hade maskinen inte vaknat till ännu. Eftersom den inte fungerade så tyckte han att jag skulle ge något gratis, o de tyckte inte jag. Såg absolut ingen anledning till de. Då fick han fnatt o börja gapa på mig samtidigt som han vifta med sitt genomblöta paraply. De ledde till att jag fick mig en härlig dusch, sen storma han ut o vägrade äta hos oss. Ehh my lost? Nej jag tyckte de var bra :D Hans tre kompisar skämdes lite, men de åt hos oss iaf o försökte förklara sin väns beteende. Sure tyckte jag, jobbig kväll igår, men det behöver han väl inte ta ut över mig? Jaja, tror han fick tråkigast fick ju äta lunch själv utan sina polare!

Efter jobbet kom mamma o mötte upp mig. Hon ville se min nya möblering. Fick MVG :D Sen satte hon sig i min soffa o skulle se F1, visst tyckte jag. Blir riktigt skumt nästa säsong, en av mina favoritförarare ska köra för mitt absoluta hatstall. Hur ska jag nu kunna heja? Blir ju helt fel i skallen om jag ska sitta o heja på en Ferraribil, nej nej nej det går ju verkligen inte! Tur att Button inte gör nåt sådär knäppt, han stannar i sitt stall bra:)

Min mamma retade Eddie. När jag sa att jag brukar kalla honom för Eddie Peddie Punglös så höll hon på o mobba honom att han inte hade någon pung hela kvällen hahahaha!

Nej bönder tänder inte mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback