Bra fast punka!

God morgon!

Vilken underbar morgon... själv har jag suttit i telefonkö o blivit kopplad inte mer än fem gånger. Man kan inte göra annat än att älska Glocalnet. Jag hoppas verkligen de kommer funka nu annars blir jag pissed!!!

Igår var en sån där härlig dag! Först satt Anna o jag o snacka uppsats i HumSam. Vi började knyta åt vår påse väldigt bra o vårt problemområde börjar framträda. Efter ett par timmars snack så bar de av till stan för lunch med Hanna o Anne. Gott gotti gott gott. Vi satt kvar efter o drack kaffe o te o snacka om världens alla bekymmer o roligheter. Sen satt jag på jobbet lite, var helt okej. Sen kom Hanna o Tommy o plocka upp mig, en härlig kväll i Hannas tv-soffa var de som väntade. Riktigt najs!

Så trots att jag fick cykla upp till campus i fullständigt regnoväder o fick punka på vägen hem, så summerar jag gårdagen som bra!

Idag ska jag jobba, träna o på vinkväll. Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback