Bra dag!

Idag var en duktig dag!

Pluggade så duktigt de jag skulle innan jag begav mig upp till Campus. Väl där så satt jag på ett ganska meningslöst seminarium, men min klass är ganska rolig så vi snacka en del. Efter de så fixade jag äntligen mitt LiU-kort. Mycket komplicerad process de där, då bara för att jag var tvungen att fixa ett helt nytt. Men de var bara att promenera till A-huset för att köpa ett typ presentkort för att få ett nytt kort. O detta värdekort var väldigt avancerat, jag var tvungen att skriva under, de skulle vara personals signatur o datum, inte glömma stämpeln. Hm varför, liksom man köper ju endast de kortet för att använda 5 min senare.. Aja fixat blev de :)

Sen satt Anna o jag o diskutera vår C-uppsats, börjar få lite utformning nu:) Härligt! Sen gick jag förbi Forum för att fixa min restuppgift. Inte att glömma att jag låna en bok så jag kan fixa en annan, o det ska jag. Denna vecka! Annars får jag inte gå på fest på fredag, that is a deal :) Fixar jag dem så hr jag fixat 9 p på en vecka, inte så dumt hehe...

Kvällen blev Namankväll. Vi gick för att äta sushi, första gången för honom. Han var likadan som jag var första gången jag smakade det. Sen var de träning, gosh de var jobbigt idag. Kommer nog känna av visa muskler imorn kan jag tro!

Roliga saker att se fram emot:
Torsdag bio
Fredag World Class-fest
Lördag parmiddag

Japp nu ska då jag på parmiddag, känns riktigt weirdo o skumt. Men de ska bli roligt, är ju några av mina närmaste vänner. Ska vi bara bestämma restaurang, Kniv å gaffel är de senast. Bara Hanna som ska säga sin mening :)

Sen blir de nog Ullared om nån månad, bara kolla datum. Kul kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback