Ät mer gröt!

Ojoj, idag var de box som gällde. Urskoj som vanligt! Men min hjärna ville så mycket mer o min kropp sa bara stopp, mycket frustrerande. Så Mia fick de lite softare, fast mina sparkar fick hon allt se upp med ;)

Efter träningen så väntade en Naman hemma hos mig med kvällsmat, väldigt trevligt! O så en massa glass på de, kan de bli bättre hihi? En trevlig kväll, den får vi göra om min favvo Kosmosbanan!!!

Dagen umgicks jag med Karl, najsigt värre. Fick honom faktiskt att diska tihi.. Sen åkte vi ut till Tornby o sprang runt på IKEA, hehe jag var stenhård i mitt val av vilka möbler jag gillar o inte gillar :) Sen gick vi runt på Maxi, han blev lite förvånad att  man kan gå omkring där så länge. Men sån e jag!

Eddie sover så sött, helt slutkörd efter Namans all lek... På tal om Eddie, han har en ny ovana. O ja det e verkligen en ovana!!!! Han leker med toapappersrullen när den sitter i hållaren, de leder till att hela mitt badrumsgolv är täckt av massor massor pappersbitar o min toarulle inte är så fin när man ska använda de. Gah varför min kära murvel varför?

Sov gott! Ät mer gröt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback