Åker bort!

Sleepy!

Nu är jag verkligen inte sugen på att spendera några fler timmar på jobbet, känns lite som jag spenderat senaste dygnen där. Men nu är de över, iaf för ett par dagar:) Hehe o för att verkligen inte bli intvingad att jobba så åker jag bort.

Så nu åker jag till Stockholm! Inte en chans att jag avbryter min tripp :P

När jag kommer hem ska jag nog skriva en insändare till Corren. För jag tycker det är för jävligt att fulla människor får säga o göra vissa saker bara för att de är fulla. Ser jag ut som deras sophink eller? Jag tar inte vad som helst!

Blä måste diska o lite sånt, mammainvasion i lägenheten igen...

PS I have done it again, en ny Vinterren eller bakben :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback