Varsågoda :)

Pluggkläderna var på o hjärnan var laddad, hur gick de? Njae kan inte säga att jag producerat så mycket, men jag har lagt upp en plan o imorn är de mest att klippa o klistra :)

Kvällen blev de glöggpremiär, mmmm det är så gott!! Så det får det inte dröja allt för länge till nästa gång det ska drickas. Är ju första december imorn så nu är det helt okej med glögg, pepparkakor, lussebullar, pepparkakskolor o skumtomtar :P

Eftersom det är första december imorn så har jag en överraskning till er mina kära vänner. Ni ska få en Lindakalender. Ni kan varje dag gå in där o trycka på rätt siffra så får ni en ny bild o visdomsord varje dag. Nej, ni kan inte gå in första december o trycka på varje siffra, utan ni får allt gå in varje dag :P
Tryck
HÄR så kommer ni rätt.

Kolla på Aristocats idag, jag njöt!

Kommentarer
Postat av: Scarecrow

Världens bästa julkalender! Jag blir glad :)

2006-12-02 @ 11:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback