Tur att vissa saker bara är en dröm..

Jag sitter här i min ensamhet o pluggar.. är tråkigt! Får väl skylla mig själv lite som skjutit upp en del utav pluggandet från förra veckan.

Helgen har varit hur bra som helst. Skönt med en riktigt tv lördag. Med lite godis :P Marsipan!

Jobbade i söndags, märks tydligt att det börjar närma sig jul nu. Betydligt mer folk o det kommer nog inte bli mindre... Kvällen åkte jag till Örtomta. Okej jag erkänner lite nervöst var det allt, men det släppte väldigt snabbt. Var lite skönt att det hade varit så  mycket under dagen på jobbet, för då hann jag inte fundera så mycket :) Men som sagt, en mycket trevlig kväll!!

Inatt drömde jag väldigt mycket.. Bland annat om mina kära vänner Hanna o Anne. Ni ville inte vara mina vänner, men visade det på äldigt skumma sätt. Slutade iaf med att jag själv gick omkring i Jönköping o var tvungen att hitta en födelsedagspresent själv :(

Back to the books!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback