Suck, detta kan bli jobbigt!

Igår bestämde jag mig för att jag ska försöka mingla med Börje S fler gånger. Han hade verkligen fixat ett superparty, hm eller var de kanske så att han fick betalt för at gå omkring o vara lite kändis så att festen verkade lite extra speciell? Hihi, lyckades iaf "rumpa" lite med honom :)

Kvällen var i vilket fall superskoj. Gratis öl, o helt okej också, en del fuldans, lite knaprande på trekanter, lite tequila o MINT kan inte bli annat än bra!

Idag kom jag tillbaka till verkligheten med en smäll. Uppsats. Har väl hittills tyckt att det varit ganska skoj o intressant, eller jag gör väl fortfarande de, men jag är lite nervös över min överambitiösa partner. Vår prestationsångest o känner att jag måste sitta dygnet runt för att hon ska bli nöjd. Kanske inte är så, men jag fick lite dåliga vibbar idag. I denna takt kommer vi vara klar med vår uppsats om ett par veckor. Imorn ska PM:et in o jag har redan skrivit väldigt mycket på metoddelen. Insåg precis att jag i eftermiddag har skrivit en tolftedel av vår uppsats. De jag skrivit idag är över 1000 ord o uppsatsen får max vara på 12 000 ord. Om hon nu godkänner nåt av de jag skriver, hon är perfektionist känns det som.. GAAAAAAAAAAAAAAH!

Ne nu har jag suttit o pluggat nästan oavbrutet sen klockan tio idag. Fick iofs en trevlig lunchpaus med Karl, var gott! Sen har de då varit plugg hela eftermiddagen, snart iväg o träna lite box. En helt ny tränare, Daniel undra vad han är för en filur. O så ska jag då jobba hela kvällen sen.. Blä blä, idag har jag varit för duktig! Det måste ni väl hålla med om??? Snyft säg jaa, så jag får känna mig lite duktig iaf..

Jag saknar Hanna, kom heeem. Är helfrustrerad att jag inte kan ringa till dig, Bryssel/Paris är väl inget skoj. Kom hem till mig istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback