Slut snart :(

Söndag o det är kväll :(

Betyder att plugget ska ta en massa tid nu i veckan igen.. Buhu! Känns dock ganska okej, denna vecka ska fixa sig om jag är duktig nu måndag o tisdag. Då kan jag njuta som tusan på tisdagskvällen då det vankas lite jobbfest, o onsdagen kan jag ha som softis dag. Tvivlar iofs på min egna disciplin, så onsdagen blir nog plugg, plugg o så lite plugg då...

För torsdagen då dra jag till Ullared. Med pensionärsbussen nummer 1. Vi får ju tom hembakat på bussen, jösses säger jag bara.

Helgen som gått då... Igår + idag har jag haft mammadygn. Vi strosa runt lite på stan, jag fixa ett nytt batteri till min klocka (var ju inte igår den la av :P), vi åt lite o sen var vi i domkyrkan. Annes kör skulle sjunga, mysigt men kanske inte min musikstil kan man kanske sammanfatta de. Men jag ser verkligen fram emot när de ska sjunga precis innan jul!!

Kvällen softa jag o Eddie hemma hos mamma, gick o la mig väldigt tidigt för att vara jag o för att vara en lördag. Sen skulle jag iofs gå upp väldigt tidigt också... Hade ju då lovat att infinna mig på jobbet redan vid åtta.. Gäsp... Men timmarna gick snabbt o sen drog jag o träna med Naman. Han hade fått för sig att vi skulle köra dubbla så efter en timme Combat så var de bara att lägga sig på matten o träna magen :P Kommer ha träningsvärk imorn de känner jag redan hihi

Imorn ska de pluggas, spelas squash med Naman o lite core plus fixas lite på jobbet...

Nej somsagt, det är söndag.. Då ska det softas!

Kommentarer
Postat av: Moomin

Mm...nu sitter vi här med uppsatsen som en boaorm kring halsen!

2006-11-13 @ 09:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback