Plugg- o telefonterror!

Jahapps dagens TO DO känns ganska avklarad. Suttit o pluggat hela dagen o fått ihop ett par sidor. Fick de min uppsatspartner skrivit o jag har skrivit minst lika mycket :P Vi har skrivit o lagt fokus på lite olika grejer dock. Men enligt mig är de bara bra, då vi kan få med mera. Aja får se hur hur det går imorn. Hon fick ju en liten bekymmerrynka till när jag nämnde att jag tyvärr bara kan sitta sex timmar imorn...  Hihi får hoppas vi hinner:D

Ne nu får jag hoppa ur myskläderna. Hm eller de kan jag ju inte kalla dem, har inte myst på hela dagen. De bekvämma pluggkläderna är en bättre benämning. För att då hoppa i träningskläderna. Tyvärr blir de ju ingen box ikväll, *snyft* De passet har de ställt in o lagt in nåt ABBA-inspirerat pass istället. Får se om jag går på de eller bara gymmar lite.

Idag har förresten min telefon gått varm. Ringt hela dagen känns det som. Allt från boss, mamma till träningskompis och utfrågare om mitt elnät. Haha kändes som jag inte hade så stor koll, men visst ställer jag upp som utfrågningsobjekt:D

Nej svettning nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback