Pang!

Någon som har suttit på en stadsbuss som fått punka? Jag har det.. PANG sa det!

Jippi ska jag sedan säga. Har fått en extra dag att skriva förbannade teorier på, blä I hate them! Gjorde dock att jag ikväll inte behövde sitta o plugga. Skulle vara tragiskt värre att behöva sitta o plugga en lördags kväll... istället har jag nött lite på soffan. Najs!

Idag har jag haft skoj!! Riktigt skoj. Linnea gick ju då omkring som lejon idag. Hon är för grym som de, fick mig ett gott skratt fler än en gång jag säger då de. Blir nog en repris snart, håll ögon o öron öppna då! För det är nåt ni inte vill missa..

Tror det blir lite Simpsons nu. Sen ska jag sova. Ska väl försöka vara utvilad inför imorgon kvälll... Gaaaaah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback