Onda ögat av en get!

Ikväll ska jag försöka komma i säng skapligt.. var riktigt riktigt trött när jag stappla iväg till campus imorse. Kändes iofs lite onödigt då vi bara satt o snacka i en timme o av den timmen så var kanske 15 min effektivt. Så nu har jag en del att pyssla med ännu en vecka, jippi yay säger jag bara...

Efter ett uppiggande(?) samtal, fick jag en mysig lunch med Hanna. I agree my friend, så skönt att slippa lite folk då o då :) Efter lunchen bar det av till stan, fick lite sällskap av Karl en bit. Efter hej då puss så fortsatte jag min färd. Tog en liten avstickare in till getterna o hälsade på dem. Söta varelser, fick dock onda ögat av en...

Hängde på jobbet lite o försökte pussla ihop alla gula tider. Lyckade ganska bra tror jag iaf... Hem för lite uppeppning innan Combaten. Ojoj, blir bara tröttare o tröttare för varje gång. Hoppas de betyder att jag fåt bättre teknik  då kan ta i mer, hoppas på de än att jag blir sämre  o orkar mindre:P

Gäsp! Just nu ligger Eddie o är världens sötaste katt enligt mig. Han är sååå trött, så när jag kom o satte mig brevid vände han sig om o satte tassarna för ögonen. Kanske skulle joina honom o få lite skedsömn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback